Mukana! Next Beauty blogi-ilta ja pala täydellistä nostalgiaa tuoksun muodossa

20. huhtikuuta 2017


Torstaita ja päivää! Olen nykyään melko hiljaiseläjä. Vietän paljon aikaa kotona ja otan rennosti. Eilen kuitenkin osallistuin pitkästä aikaa blogitapahtumaan, joka järjestettiin kaupungin uusimmassa kosmetiikkakaupassa. Tuoksun tiedät? Sen tuoksun, joka tuollaisessa liikkeessä vallitsee. Puhdasta, valoisaa ja raikasta. Sellainen fiilis minulle jäi! 

Oli aivan ihana tavata pitkästä aikaa muita bloggaajia. Kun tarpeeksi kauan kökkii kotosalla, alkaa kaipaamaan tämän kaltaisia tapahtumia. Next Beauty järjesti meille kivat bileet ja syömiset tarjosi RAVINTOLA KULMA. Dietistä huolimatta maistelin yhtä ja toistakin, hehe. Saimme tutustua Guerlainiin ja brändin ideologiaan. Aihe oli mielenkiintoinen! 

Koin illan aikana myös palasen nostalgiaa, kun pitelin kädessäni Lancomen tuoksua "Tresor". Tuote on ensimmäinen kosketuspintani tuoksuihin, kun olin nuori. Tuoksumuistot ovat vahvat. Avasin eilen pullon korkin ja pystyin lähestulkoon muistamaan tilanteen, kun suihkautin tuoksua ensimmäisen kerran. Olin silloin ihastunut erääseen poikaan ja tämäkin muistui mieleen. Olin tuolloin 17-18-vuotias. 

Kiitos NEXT BEAUTYLLE kivasta illasta! "Goodiebag" sisälsi vaikka mitä mielenkiintoista, jota tässä parhaillaan testailen. Liike löytyy Ylätori 4 eli Rewell Centeristä. Sisään liikkeeseen pääsee vain torin puolelta. Suosittelen! 

/Kaikki kuvat: EKOJOHANNA AT INSTARAM klik klik! Kauniit bloginaiset kanssani peilikuvassa ovat tietenkin SANNIS ja MAIJA!/

Lähetä kommentti

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne